به گزارش پایگاه خبری بازتاب تبریز، اکبر فرجنیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز صبح امروز در نشستی با معاونان و مدیران شرکت در محل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه مدیریت مطالبات شاهرگ حیاتی شرکت است، اظهار کرد: تمامی دستاوردهایی که امروز در شرکت حاصل شده، در سایه بهبود چرخه وصول مطالبات بوده و نباید از این موضوع غفلت شود.
وی با اشاره به جایگاه مدیریت نقدینگی و مطالبات در فرآیند خدمترسانی افزود: اگر مدیری در مجموعه قادر به انجام وظایف خود است، این توانمندی در پرتو اصلاح فرآیند مالی محقق شده است. نقطه تعادل شرکت در همین بخش تعریف میشود و ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت به مشترکان نیز به این امر وابسته است
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خاطرنشان کرد: اگر امروز توانستهایم خدمات قابل توجهی در راستای تأمین برق پایدار به مشترکان ارائه کنیم، این موفقیت نتیجه وصول مطالبات، همراهی مردم و تلاشهای بیوقفه کارکنان شرکت بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت ارائه گزارش برنامههای نیمه دوم سال، به اقدامات انجامشده در زمینه نصب و افزایش ظرفیت ترانسها در دوره پیک بار اشاره کرد و گفت: این اقدامات حاصل تلاش و همدلی همکاران است که همواره مایه مباهات و افتخار بوده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز همچنین از تلاشهای بخشهای پشتیبانی و مالی قدردانی کرد و متذکر شد: نقشآفرینی این بخشها در حمایت از مأموریتهای عملیاتی، نقشی کلیدی و ارزشمند است که شایسته تقدیر میباشد.