رتبه برتر منطقه ۴ در ارزیابی روابط عمومی مناطق دهگانه تبریز

امور ارتباطات شهرداری منطقه 4 تبریز در ارزیابی روابط عمومی مناطق دهگانه تبریز حائز رتبه برتر شد.

به گزارش بازتاب تبریز، در عصر اطلاعات و ارتباطات، مسئولیت روابط عمومی های سازمان ها به مراتب دوچندان بوده و برای انبوهی از درخواست های درون و برون سازماني بایستی پاسخ مناسبی داده شود.

هنر ارتباطات گزاره ای هست که با بسترسازی زمینه را برای مشارکت شهروندان در اقدامات سازمان فراهم می آورد و یقینا این پل ارتباطی می‌تواند نقش موثری در ایجاد امید و اعتماد اجتماعی ایفا نماید.

انعکاس اقدامات سازمان و پاسخگویی به مشکلات شهروندان در عصر ارتباطات با در نظرگرفتن تاثیر شگرف فضای مجازی، روش های نوینی را متولد ساخته است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز در گزارشی، ارزیابی امور ارتباطات مجموعه را طی دو ماه گذشته ارائه نمود.

مهدی حافظ زاده ۵ محور تولید اخبار، کلیپ و گزارش تصویری، پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان، تعامل با رسانه ها، همکاری با برنامه تلویزیونی تبریزیم و فضاسازی محیط شهری را از شاخص های این ارزیابی برشمرده است.

در این میان شهرداری منطقه ۴ تبریز، به عنوان منطقه ای که با حضور فعالانه خود در اکثر شاخص ها، برآیند موفقی داشته و حائز رتبه برتر شده است.

پیش از این نیز و طی 7 ماهه ابتدای سال جاری با توجه به عملکرد امور ارتباطات منطقه 4، مقام برتر مناطق 10 گانه به این منطقه رسیده و هم چنین سال گذشته نیز رتبه نخست این حوزه به این منطقه اختصاص یافته بود.

شهرداری منطقه ۴ تبریز با ۳۱۵ هزار نفر، پرجمعیت ترین منطقه تبریز بشمار می رود.

لینک کوتاه خبر:

http://baztabtabriz.ir/?p=11070

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

یازده − 9 =

  • جدیدترین
  • داغ ترین ها
  • پربازدیدترین ها